Här nedan är sammanfattning av TRS breda modellprogram för 2022. Mer detaljerad information hittar du längre ner på sidan.
TRS Gold 125 89000:-
TRS Gold 250, 280, 300 92000:-
TRS Gold Electric Start 95000:-
TRS RR 125, 73500:-
TRS RR 250, 280, 300, 76500:-
TRS RR Electric Start, 81000:-
TRS Racing 2022
TRS R 125, 69000:-
TRS R 250, 280, 300, 71000:-
TRS R Electric Start, 75000:-
TRS One 2022
TRS One 125, 66000:-
TRS One 250, 280, 300, 68000:-
TRS One Electric Start, 72000:-
TRS X-Track RR 125, 73500:-
TRS X-Track RR 250, 280, 300, 78500:-
TRS X-Track RR Electric Start, 82500:-
TRS X-Track One 2022
TRS X-Track One 125, 70000:-
TRS X-Track One 250, 280, 300, 72000:-
TRS X-Track One Electric Start, 76000:-
365000:-
345000:-
125cc, pris 89000:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 92000:-
Med elstart (250, 280, 300), pris 95000:-
TRS Gold finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, kan även fås med elstart. Den tillverkas i en individuellt numrerad upplaga om endast 150 motorcyklar per år. De största skillnaderna jämfört med TRS Raga Racing är följande:
Med årsmodell 2022 har TRS Gold tagit ytterligare ett steg framåt, både vad det gäller prestanda och kvalitet. TRS Gold levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2021:
TRS Raga Racing, 2022
125cc, pris 73500:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 76500:-
Med elstart (250, 280, 300), pris 81000:-
Vinnare av Trial World Championship, Trial 2, med den brittiska föraren Toby Martyn och en 2:a plats i Trial GP med Adam Raga för sjätte gången i rad, har TRS Raga Racing etablerat sig som den mest konkurrenskraftiga motorcykeln.
Hög prestanda, högteknologiska material, maximal kvalitet i sina tillverkningsprocesser och exklusivitet i alla detaljer, ger en 100% trial-motorcykel.
Nyheter chassie
Nyheter motor 250-280-300
Nyheter motor 125
Nyheter elstart
125cc, pris 69000:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 71000:-
Med elstart (250, 280, 300), pris 75000:-
TRS Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare och Keihin-förgasare. Levereras registreringsbesiktigad och kan fås med elstart.
Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2021:
Förbättringar på chassie:
Förbättringar på motor:
TRS One, 2022
125cc, pris 66000:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 68000:-
Elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 72000:-
Originalet är tillbaka! TRS One, som var TRS första modell och fanns i sortimentet från 2016 till 2019, har nu gjort comeback. TRS One är en perfekt motions-hoj till ett mycket attraktivt pris. Den har fått ta del av en hel del av de förbättringar som är införda på Racing och Raga Racing, så som:
Chassie:
Motor (250cc, 280cc, 300cc):
125cc, pris 73500:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 78500:-
Med elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 82500:-
TRS X-Track Raga Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger-stötdämpare, Keihin-förgasare och en hel del andra exklusiva komponenter. Levereras med både X-Track-tank och trial-tank samt registreringsbesiktigad, den kan även fås med elstart.
Med årsmodell 2022 har TRS X-Track Raga Racing tagit ett stort steg framåt, både vad det gäller prestanda och kvalitet. Motorn (250-300cc) har en helt ny design, anpassad till ny gjutmetod som förbättrar kvalitén samt ger bättre egenskaper i lågfartsområdet, tack vare höjd förkompression. Ny kopplingskåpa med nivåglas och oljepåfyllning på samma sida, för att underlätta underhåll. Temperatursensorn är flyttad från kylaren till topplocket för bättre kontroll av temperaturvariationerna vilket ger en optimal startpunkt för kylfläkten, styrd via den nya CDI-boxen.
TRS X-Track Raga Racing 125 har har fått stora förbättringar, nytt vevparti, ny kolv och topplock, vilket ger mer effekt och mindre vibrationer.
De första TRS X-Track Raga Racing 2022 kommer till Sverige i augusti 2021.
Pris: 125cc – 73500:-, 250cc, 280cc, 300cc – 78500:-, elstart (250-300cc) – 82500:-
Följande förbättringar är gjorda jämfört med 2021:
Förbättringar på chassie:
Förbättringa på motor:
TRS X-Track One 2022
125cc, pris 70000:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 72000:-
Med elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 76000:-
TRS X-Track One finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, och är en riktigt fin basmodell till lågt pris. Den har ett annat topplock jämfört med Raga Racing-modellen, vilket ger den en mjukare och snällare motorkarakteristik. Levereras med både X-Track-tank och trial-tank samt registreringsbesiktigad och den kan även fås med elstart.
Med årsmodell 2022 har TRS X-Track One har den fått en hel del av de modifieringar som tidigare bara fanns på Raga Racing-modellerna..
TRS X-Track One 2022 finns för leverans från och med augusti 2021.
Följande förbättringar är gjorda jämfört med 2021:
Förbättringar på chassie:
Förbättringar på motor:
On-E Kid 20", pris 36500:-
TRS On-E Kid 20", 2022 är en fantastiskt fin el-hoj för de mellan 6-10 år gamla. Batteri och elektronik är väl inkapslat och skyddat i den stabila aluminium-ramen. Med kontrollenheten finns stora möjligheter att anpassa motorcykeln till förarens erfarenhet, tre parametrar kan justeras, "Power", "Speed" och "Respons". Den progressiva bakfjädringen och de speciellt framtagna trialdäcken ger ett mycket bra fäste. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2021:
On-E Kid 16", pris 34500:-
TRS On-E Kid 16", 2022 är lillebror till lyckade TRS On-E Kid 20", och är en perfekt trial-hoj för de i åldern 4-6 år. Den har samma fina egenskaper som storebror On-E Kid 20" men med lugnare karakteristik. Batteri och elektronik är väl inkapslat och skyddat i den stabila aluminium-ramen. Med kontrollenheten finns stora möjligheter att anpassa motorcykeln till förarens erfarenhet, tre parametrar kan justeras, "Power", "Speed" och "Respons". Den progressiva bakfjädringen och de speciellt framtagna trialdäcken ger ett mycket bra fäste. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2021:
Kontakt:
Sango Bikes
070-28 32 833
infosangobikes@gmail.com