Här nedan är sammanfattning av TRS breda modellprogram för 2021. Mer detaljerad information hittar du längre ner på sidan.
TRS On-E Kid 16", 34500:-
TRS On-E Kid 20", 36500:-
TRS Racing 125, 69000:-
TRS Racing 250, 280, 300, 71000:-
TRS Racing Electric Start, 75000:-
TRS Raga Racing 125, 71500:-
TRS Raga Racing 250, 280, 300, 75500:-
TRS Raga Racing Electric Start, 79500:-
TRS Gold 125, 86000:-
TRS Gold 250, 280, 300, 89000:-
TRS Gold Electric Start, 93000:-
TRS X-Track One 125, 70000:-
TRS X-Track One 250, 280, 300, 72000:-
TRS X-Track One Electric Start, 76000:-
TRS X-Track Raga Racing 125, 73500:-
TRS X-Track Raga Racing 250, 280, 300, 78500:-
TRS X-Track Raga Racing Electric Start, 82500:-
TRS On-E Kid 16", 2021
TRS On-E Kid 16", pris 34500:-
Nu är TRS On-E Kid 16" här! Lillebror till lyckade TRS On-E Kid 20", som presenterades 2020, är en perfekt trial-hoj för de i åldern 4-6 år. Den har samma fina egenskaper som storebror On-E Kid 20", så som:
- S3 fotpinnar, justerbara +/- 2,5mm.
- Progressivt länksystem för bakhjulsfjädringen.
- Gashandtag med batteriindikator.
- Stabil ram i aluminium.
- Kontrollenhet med möjlighet att justera tre parametrar "Power", "Speed" och "Respons".
- Kraftig swing i gjuten aluminium.
TRS On-E Kid 20", pris 36500:-
TRS On-E Kid 20", 2021 är en fantastiskt fin el-hoj för de mellan 6-10 år gamla. Batteri och elektronik är väl inkapslat och skyddat i den stabila aluminium-ramen. Med den nya kontrollenheten finns stora möjligheter att anpassa motorcykeln till förarens erfarenhet. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2020:
- Nya "TRS Grip" fotpinnar, justerbara +/- 2,5mm.
- Modifierat länksystem för bakhjulsfjädringen.
- Nytt gashandtag med batteriindikator.
- Rödlackad ram och nya dekaler.
- Ny kontrollenhet med möjlighet att justera tre parametrar "Power", "Speed" och "Respons".
- Ny kraftigare laddare med 4,5A laddningskapacitet.
125cc, pris 69000:-
TRS Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare och Keihin-förgasare. 250, 280 och 300 kan fås med elstart. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan.
125cc, pris 71500:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 75500:-
Elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 79500:-
TRS Raga Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare, Keihin-förgasare och en hel del andra "racing-komponenter". Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan.
Med årsmodell 2021 har TRS Raga Racing tagit ett stort steg framåt, både vad det gäller prestanda och kvalitet. Motorn (250-300cc) har en helt ny design, anpassad till ny gjutmetod som förbättrar kvalitén samt ger bättre egenskaper i lågfartsområdet, tack vare höjd förkompression. Ny kopplingskåpa med nivåglas och oljepåfyllning på samma sida, för att underlätta underhåll. Temperatursensorn är flyttad från kylaren till topplocket för bättre kontroll av temperaturvariationerna vilket ger en optimal startpunkt för kylfläkten, styrd via den nya CDI-boxen.
TRS Raga Racing 125 har har fått
stora förbättringar, nytt vevparti, ny kolv och topplock, vilket ger mer effekt
och mindre vibrationer.
Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2020:
Förbättringar på chassie:
Förbättringar på motor:
TRS Gold, 2021
125cc, pris 86000:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 89000:-
Elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 93000:-
TRS Gold finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, kan även fås med elstart. Den tillverkas i en individuellt numrerad upplaga om endast 150 motorcyklar per år. De största skillnaderna jämfört med TRS Raga Racing är följande:
TRS Gold levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2020.
Med årsmodell 2021 har TRS Gold tagit ett stort steg framåt, både vad det gäller prestanda och kvalitet. Motorn (250-300cc) har en helt ny design, anpassad till ny gjutmetod som förbättrar kvalitén samt ger bättre egenskaper i lågfartsområdet, tack vare höjd förkompression. Ny kopplingskåpa med nivåglas och oljepåfyllning på samma sida, för att underlätta underhåll.
TRS Gold 125 har har fått
stora förbättringar, nytt vevparti, ny kolv och topplock, vilket ger mer effekt
och mindre vibrationer.
Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2020:
Förbättringar på chassie:
Förbättringar på motor:
125cc, pris 70000:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 72000:-
Elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 76000:-
TRS X-Track One finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, kan även fås med elstart (250cc, 280cc, 300cc). TRS X-Track One levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan.
TRS X-Track Raga Racing finnas i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare, Keihin-förgasare och en hel del annat godis. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Man har gjort följande förbättringar jämfört med TRS X-Track Raga Racing 2020:
-Ny luftrenarburk för bättre prestanda, bättre skydd mot smuts samt förstärkt.
-Ny mappning av CDI-boxen för bättre respons på låga och höga varvtal.
-Modifierad koppling för bättre prestanda.
-Ny spänningsregulator för jämnare spänning till fläkt och därmed bättre kylning.
-Ny bromspump bak med inbyggd oljebehållare.
-Ny hasplåt för bättre skydd av svänghjulskåpa och ram.
-Förstärkt ram i de främre delarna.
-Ny kulissrulle och växelväljare för smidigare växling och lägre vikt.
-Modifierad ljuddämpare för lägre ljud och för att ljuddämparstoppning ska hålla längre.
-Modifierad fjädring med bättre känslighet.
-Nya fotpinnar.
-Nya fotpinnefästen.
-Röda kylarslangar i silicon.
-Ny kedjesträckare.
-Nya skydd på ramen.
-Nya rödelxerade gaffelbryggor.
-Nytt rödeloxerat skärmstag.
-Nytt Nekken styre.
-Ny design av bakdrevet.
-Ny färgsättning med röd ram och nya dekaler.
Kontakt:
Sango Bikes
070-28 32 833
infosangobikes@gmail.com