TRS 2018

TRS One, 63000:- (125cc), 66500:- (250cc-300cc)

TRS Raga racing, 68000:- (125cc), 71500:- (250cc-300cc)

TRS Gold, 87000:- (250cc-300cc)

TRS One, 2018

125cc, pris 63000:-
250cc, 280cc, 300cc, pris 66500:-
TRS One 2018 i standard-version finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Den har följande modifieringar jämfört med 2017 års modell:
- Modifierad cylindertopp.
- Modifierad vevaxel med nya ramlager.
- Modifierad CDI-box.
- Modifierad kick.
- EURO4 homologisering.
- Modifieringar på ramen.
- Modifierad stötdämpare.
- Ny tank med nytt större tanklock.
- Modifierade fotpinnefästen.
- Förbättringar på bakbromsen.
- Nya dekaler på ram, tank och skärmar.

TRS Raga Racing, 2018

125cc, pris 68000:-

250cc, 280cc, 300cc, pris 71500:-

TRS Raga Racing finnas i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare, Keihin-förgasare och en hel del annat godis. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Den har följande modifieringar jämfört med 2017 års modell:
- Helt ny motor med nya motorblock, ny topp, ny växelmekanism, ny startmekanism m.m.
- Modifierad CDI-box.
- Modifierad kick.
- EURO4 homologisering.
- Modifieringar på ramen.
- Modifierad stötdämpare.
- Ny tank med nytt större tanklock.
- Modifierade fotpinnefästen.
- Förbättringar på bakbromsen.
- Nya dekaler på ram, tank och skärmar.

Racing-modellen har samma förbättringar som TRS One standard (se ovan). Dessutom har man gjort små förbättringar på i stort sett varenda detalj i motorn. Det är så mycket förändringar så man kan se det som en helt ny motor jämfört med 2017.

TRS Gold, 2018

250cc, 280cc, 300cc, pris 87 000:-

TRS Gold Edition är en värsting-version, tillverkad under juni-juli 2018 i en begränsad upplaga på 150 motorcyklar, individuellt numrerade från 1 till 150. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Den finns i 250cc, 280cc och 300cc och har följande modifieringar jämfört med TRS Raga Racing:
- Luftrenarbox i kolfiber med "racing-insug".
- Skärmstag i kolfiber.
- Stötdämpare Reiger Hydrostop med tre-vägsjustering, hydrostoppfunktionen minskar returen vid kraftig dämpningsrörelse.
- Modifierad framgaffel.
- Modifierat länkage till stötdämparen med CNC-fräst länkarm.
- Styre Renthal Black Fatbar med Renthal styrskydd.
- Gummihandtag Renthal Full Diamond medium.
- Gashandtag med lager för minskad friktion.
- Bromsskiva bak Galfer Racing.
- Braketec CNC-frästa monoblock bromsok fram.
- Broms- och kopplingshandtag med röd-eloxerade lock.
- Broms- och kopplingsgrepp med röd-eloxerade justerskruvar.
- Röd-eloxerad topp.
- Cylindertopp med högre kompression på 300-modellen.
- Nytt tändstift NGK BPR5 på 300-modellen.
- Modifierad cylinder för bättre vridmoment och snabbare gasrespons.
- Ny mappning i CDI-boxen.
- Ställbar koppling i tre lägen, soft, medium, hard.
- Guld-eloxerade fälgar.
- Starkare och lättare CNC-frästa nav.
- Ram och swing lackade i svart metallic med nya dekaler.
- Ny tätning mellan luftrenarbox och bakhjul.
- Nytt fäste fär luftslangen till tanklocket.
- Nya fästen för ljuddämpare.
- Nytt stöd